Skit kropp

Denna yrsel jag har haft nu fram och tillbaka i typ 1 år vill verkligen inte släppa taget. Och läkarna hittar inte något heller verkar de som. I fredags var jag iväg och jobbade min första heldag på typ ett halvår. Och de har jag ju nu fått böta för, är inne på andra dagen nu där yrseln är ett helvete och benen inte riktigt bär mig som jag vill. De blir spännande och börja praktik imorgon på ett dagis och ska vara där 8timmar om dagen måndag-fredag. :/ Men de blir till att prova iaf för jag vill ju egentligen inte vara sjukskriven och behöva hålla på och tjafsa med försäkringskassa och dyligt. Men ändå lär jag kanske lyssna på kroppen om jag någon gång ska bli bra. Frågan är ju bara hur jag ska få alla andra myndigheter att förstå hur jobbigt detta verkligen är och hur dålig jag verkligen är fast jag försöker förtränga de och göra allt som jag "borde" göra i andras ögon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RaggarMaddiz

Live life, instead of letting it pass you by.

RSS 2.0