Bröllopsfeber :-P

Hm, igenom att jag numera är förlovad och är lite gammaldags av mig så måste jag ju gifta mig inom ett år. Och för en tjej som mig som inte har velat gifta sig så sitter jag nu och funderar dag ut på allt som rör ett bröllop och de värsta är att jag har ingen aning alls om hur jag vill att de ska vara mer än att de kommer vara ett vinterbröllop och i kyrka. Men vaaa ska jag ha för klänning och allt de andra.

Ja, men för och få lite inspiration var jag på bröllopsmässa i lördags men de var tyvärr en besvikelse hade väntat mig en massa klänningar och sånt men dom skulle bara ha en visning av dom. Men kom ju hem med 3 bröllopstidningar, men tro inte att jag ens lyckats öppna någon av dom ännu.

De är ju en himla tur att jag faktiskt har typ 11månader på mig att planera detta bröllop men jag får nog kanske lov och hitta en av mina vänner som kan hjälpa mig fundera över detta bröllop ;-) haha.

Som sagt sitter jag nu på en stol jag aldrig trodde jag skulle sitta på men jag är happy happy happy :-D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RaggarMaddiz

Live life, instead of letting it pass you by.

RSS 2.0