Bara timmar

Ja, om bara några timmar eller en drös av dom är de väl egentligen åker jag till mitt älskade Dalarna. Gud, så jag längtar. Frågan är väl om jag kommer vilja åka därifrån igen. Ska tok mysa en massa med Zandra, äta en massa munkar och säkert någon god mat också :) Och sedan kommer nog en hel massa timmar gå åt till att snacka om allt som hänt senaste halvåret typ.

Hm, men man kanske skulle tagit tag i packningen. Känner mig lite smått tafatt idag. Men men jag kommer säkert inte kunna sova inatt eller vakna skit tidigt så då kan jag ju ta tag i packningen då. :P

Nej, nu ska jag lyssna på en massa musik och försöka släppa all skit som jag har inom mig så jag är på ruta ett när resan börjar imorgon :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RaggarMaddiz

Live life, instead of letting it pass you by.

RSS 2.0