Arg så jag kan koka

Ja, just nu sitter jag och biter mig i tungan och får verkligen kontrollera mig för att inte göra en statusuppdatering på fb som gör att jag kommer göra mig mega osams med en jag har på fb. För kallade jag denna person min vän men just nu har han gång på gång fått mig att ändra uppfattning om honom och just nu är han inte värd vatten ens. Hur fan i helvete kan man kalla sig själv pappa när man i klartext skriver ut att ens barn inte kommer märka någon skillnad på att man flyttar ifrån dom och deras mor? Nej, dom ska tydligen inte märka av de igenom att dom ändå inte har nå rutiner med honom så då ska de tydligen inte göra någon skillnad. Men hur faan kan man själv tycka att de är acceptabelt att ens barn inte märker den skillnaden. Nej, men hans jobb tar ju så mycket tid och sedan måste ju han få leva sitt liv. Ursäkta men du har skaffat dig två barn då får man faan lägga sitt eget liv åt sidan anser jag. Jag blir riktigt mörkrädd hur folk tänker. För mig är man ingen pappa om man kan säga sådär. Hade de varit jag hade jag väl isf gett upp mitt så kallade liv och byt jobb för att få tid med mina barn istället.

Åhhh, jag är så grymt arg och de är för mig sjukt varför sådana egoistiska personer ens får barn i första skeddet. Tänk om de fanns någon rättvisa i denna värld då skulle dom inte ha nå barn. Så många som går barnlösa, fast dom skulle bli världens bästa föräldrar och sedan finns de sådana som skiter fullständigt i sina barn men nog faan har dom flera dessutom. Är bara och inse att de inte finns någon rättvisa i denna värld.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RaggarMaddiz

Live life, instead of letting it pass you by.

RSS 2.0